Vanaf nu wijzig je zelf je afspraak reparatieverzoek bij Staedion

Bij Staedion is een mooie verbetering doorgevoerd wat betreft het wijzigen van reparatieverzoeken. Dit is in goede samenwerking met de leverancier van het klantportaal, één van de kerngebruikers van Staedion en onze functioneel beheerder Vera van Dorp tot stand gekomen.

Tot voor kort belden huurders naar de afdeling Intake & Planning om hun afspraken te wijzigen. De afspraak werd hiervoor eerst via Dynamics Empire uit Connect-it verwijderd en vervolgens werd er weer een nieuwe order aangemaakt met een nieuwe afspraak. Zoals je begrijpt, is dat tijdsintensief en omslachtig voor de huurder zowel als de medewerkers.

Sinds kort kan de huurder met een MijnStaedion account zelf (uiterlijk 24 uur van te voren) de afspraak voor het reparatieverzoek wijzigen. Tijdens het maken of wijzigen van een afspraak is bovendien een kalender optie gerealiseerd. Daarnaast ontvangt de huurder de afspraakbevestiging via de e-mail.

Deze functionaliteit is niet alleen beschikbaar voor de klant, maar ook voor de medewerkers van Intake & Planning. Een ware verbetering waar de 25 medewerkers van de afdeling van Staedion ontzettend blij mee zijn. En wij zijn blij dat we daar ons steentje aan bij hebben kunnen dragen.

Wil je meer weten over de functionaliteiten of de inrichting van jouw ERP-systeem? Neem dan snel contact op met HC&H Connect. Bel met 078-6810804 of e-mail connect@hcenh.nl.